czwartek, 26 grudnia 2013

Liebster Award

Okey, więc dostałam dwie nominację Liebster Award ( jeśli jakąś pominęłam to przepraszam) za które ogromnie dziękuje.

Pierwsza jest od http://onemoretime888.blogspot.com/

Pytania:
1.Kiedy zaczęłaś pisać bloga/blogi?
Będzie już ponad rok jak zaczęłam pisać, jeśli się nie mylę to w październiku 2012 roku

2.Ile masz lat?
16, za 4 miesiące 17 :)

3.Dlaczego taki temat bloga?
Sama nie wiem jak odpowiedzieć na pytanie, jeśli chodzi o temat histori, to pewnie dlatego, że lubię sensację, FBI i równe takie filmy

4.Jakie jest twoje motto życiowe?
Mam ich wiele, ale To ty piszesz historię swojego życia, nikt inny.

5.Masz rodzeństwo?
Mam, brata

6.Jaki jest twój ulubiony kolor?
Żółty

7.Uprawiasz jakiś sport?
Wcześniej grałam w siatkówkę, aktualnie biegam

8.Grasz na jakimś instrumencie muzycznym?
Nie, nie jestem do tego uzdolniona :) Próbowałam swoich sił na gitarze, ale nie wyszło

9. Ulubiony zespół/muzyk?
One Direction

10. Jakie masz największe marzenie?
Zwiedzić Paryż

11. Ulubiona piosenka?
Trudno wybrać, ale do tej pory jest nią Michael Jackson - Bad

Druga jest od http://onelife-onewin.blogspot.com/2013/12/liebster-awards-3.html

Pytania:
1. od kiedy jesteś Directioner ? 
Dokładnie to od kwietnia 2012 roku

2. Czego słuchasz oprócz 1D ? 
Dużo tego: Katy Perry, Rihanna, Cher Lloyd, Little Mix, Linkin Park, Nickelback, Nicki Minaj, The Fray i jeszcze wielu wielu innych :D

3. Co lubisz robić w wolnym czasie ?
Tańczyć, czytać, jeździć na rowerze

4. Masz swojego ulubieńca w 1D ?( Jak tak to kogo )
Mam :) Jest nim Zayn :)

5. Jak masz na imię ?
Nie lubię swojego imienia, ale skoro takie jest pytanie: Karolina

6. Masz jakieś gadżety z 1D ? 
Mam, nie wiem, czy gadżetami są książki, ale mam: dwie książki, 2 bransoletki i naszyjnik z Marry me Harry :)

7. Lubisz czytać inne opowiadania o 1D ? 
Pewnie, że tak :)

8. Masz zwierzaczka ?
Mam, aż dwa. Psa Borysa i królika Pysie

9. Twoje marzenie ? 
Zwiedzenie Paryża

10. Ulubiony owoc ? 
Uuuuu, trudny wybór. Pomarańcze, jagody, truskawki, nie umiem wybrać, które z tych najbardziej lubię

11. Lubisz mnie i mojego bloga ? ( haha) 
No pewnie, że cię lubię :)

Teraz czas na moje nominacje:


MOJE PYTANIA:

1. Dlaczego zaczęłaś pisać opowiadanie?
2. Ile masz lat?
3. Twoje hobby?
4. Ulubieniec z 1D?
5. Ulubiona książka?
6. Twoje 3 największe marzenia
7. Jak masz na imię?
8. Twój ulubiony film?
9. Kim chciałabyś być w przyszłości?
10. Ulubiona pora roku?
11. Ulubiona postać filmowa, z kreskówki

PS. Rozdział pojawi się jutro :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Muzyka