poniedziałek, 28 października 2013

JUTRO!

ROZDZIAŁ POJAWI SIĘ JUTRO, WE WTOREK 29 PAŹDZIERNIKA 2013 ROKU !!

Słuchajcie, prosiłam was o wyrozumiałość. Ja doskonale rozumiem, że bardzo wkręciliście się w to opowiadanie i byście czytali nowe rozdziały codziennie jakby to było możliwe, ale nie jest.
Mam 16 lat, chodzę do technikum logistycznego i mam na prawdę dużo nauki czyt, śpię po 3, 4 godziny i uczę się po nocach, by
zaliczyć. Był spokój i myślałam, że ten najgorszy okres związany z nauką jest za mną, ale okazało się, że się myliłam, więc BŁAGAM was tylko o jedno - Cierpliwości. Obiecuje wam, że jeśli znajdę wolną chwilę to napiszę rozdział. Tak jak i na inne blogi, ale niestety na opowiadanie o Harrym i Sophie straciłam tymczasowo wenę i pomysły, ale mam nadzieję, że już niedługo je odzyskam i będę mogła kontynuować.
Proszę was również o to, że nie pytać się co chwila kiedy następny rozdział, bo to tylko dołuje, a nie motywuje. Rozdział pojawi się wtedy kiedy to będzie możliwe, staram się jak mogę, uwierzcie mi i proszę nie hejtujcie, bo są rzeczy na które nie mam wpływu.
Jestem tylko człowiekiem, a nie jakimś robotem. Teraz będzie wolne, więc obiecuje nowy rozdział na tym blogu i na opowiadaniu o Demi i Harrym. Błagam wybaczcie i postarajcie się mnie zrozumieć. Jeśli jesteście złe i przestaniecie czytać to bardzo mi przykro, ale nie jestem na pstryknięcie palcami, też mam prawo nie mieć pomysłów czy weny. PRZEPRASZAM

9 komentarzy:

  1. nie przejmuj się ;) ja to rozumiem i cierpliwie czekam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie no spokojnie :) Każdy ma jakieś swoje sprawy ;) Masz normalne życie, nie jesteś robotem :)
    Najgorsza właśnie jest nauka ;o Współczuje, mojej siostrze też się to zaczyna (jest w tym samym wieku ;) ) :/
    Pozdrawiam i życzę duuuuuuuuużo weny kochana! :*** <3

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mogę tylko jednego zrozumieć....PO CO założyłaŚ nowego bloga...skoro na tego nie masz czasu ?? HMMM?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nauczcie się czytać że zrozumieniem, napisałam że miała luźno w szkole, tak?! Jeśli coś wam nie pasuje to po co tu wchodzicie i czytacie? To moja sprawa czy zakładam nowe opowiadanie czy nie...

      Usuń
  4. Ja to oczywiście rozumiem i czekam na nowe rodziały ;)

    OdpowiedzUsuń

Muzyka